sunnuntai 2. marraskuuta 2008

Murrrr...

Känkkäränkkä on tullut kyläilemään taas, kutsumatta tietenkin ja tajuamatta tietenkään poistua hyvän sään aikana. Mua vaan tympii ja vituttaa ja ärsyttää kaikki.

Aloin täyttää taas pitkän tauon jälkeen mielialapäiväkirjaa. Ihan selkeästi mulla on nyt ollut nimittäin erilaisia jaksoja mielialojen suhteen, kun ne ennen olivat lähinnä sekavaa mössöä. Mielenkiintoista seurata onko olemassa jotain kaavoja joiden mukaan ne vaihtuvat. Jospa oppisin myös ennakoimaan masennuksiani paremmin..

Ja vitutuksiani.Musta tuntuu että tämä kiukkukin on joku "jakso". Tai liittyy ehkä alkavaan masennukseen. Ainakin viimeksi kun olin masentunut, olin tosi vihainen koko ajan. Jos ihan rehellinen olen, niin huomaan itsessäni alkavan masentumisen merkkejä. Yritän vaan kovasti olla ja elellä kuin niitä ei olisikaan, en tiedä, mitä muutakaan tekisin. Tuntuu olevan kovin nopeasyklinen tämä tautini, tämä olisi.........ainakin viides masennukseni tänä vuonna. Ja vaikka usein toistuvat niin, kestävät kuitenkin vähintään 3-4viikkoa kerrallaan.

Kuitenkin parempi jos on näin, kuin että sitä sikinsokinsekavaa höttöä on koko ajan, koskaan ei ole tasapainoa vaan aina on jotain liikaa tai liian vähän.

Nyt menen nukkumaan ja toivon etten taas huomenaamuna herää valmiiksi vihaisena.
Hyvää yötä.

Ei kommentteja: