perjantai 19. joulukuuta 2008

Syvä huokaus...

Tämä on taas sellainen hetki, että katkeruus meinaa tunkeutua mielen raoista sisään vihan asuinkumppaniksi..

Etsin tietoa hiljattain ilmaantuneista oireistani, pahoinvoinnista ja oudosta mausta suussa. Pari kertaa taas tulleet paniikkikohtaukset ja hetkelliset epätodelliset olot olin jo laittanut cipralexin syyksi. Musta tuntuu myös että mun muisti huononee koko ajan, enkä osaa enää keskittyä IKINÄ mihinkään. (joojoo..tee-se-itse-tohtori sinna vauhdissa jälleen ;))

Tovin sompailun jälkeen tutustuin taas Liton lääkeselosteeseen, niin sieltähän ne kaikki mun oireet löytyivät sievänä listana haittavaikutuksien luettelosta...

Äh...olen niin TÄYNNÄ tätä!!

No, Litoa luultavasti tarvitsen.. ja Lamictalia, mutta Cipralex on kallis, aiheuttaa ikäviä haittavaikutuksia, eikä siitä ole juurikaan apua mulle.

Olen vihainen itselleni, koska en vaatinut jotain muuta ratkaisua, kun kuitenkin olin melko varma tästä, olen vihainen lääkäreille, koska tämä tuntuu olevan vielä rasittavampi tapaus kuin edellinen ja olen aivan todella vihainen koko paskasta! Sairaudesta, elämästä, kaikesta..

Lääkäri olisi tänään ollut viimeistä päivää paikalla ennen lomaa, mutta enhän mä tietenkään muistanut (yrittää!) soittaa sille, joten taidan ottaa oikeuden omiin käsiini ja lopettaa sen cipralexin popsimisen. En tiedä laimentaisiko se hivenen mun masennuksia mutta jos laimentaa niin se on hyvin vähäistä. Toisaalta..niin..en tosiaan tiedä. Vaihtoehto olisi kokeilla nostaa sitä, mutta ainakin viimeksi kun sitä söin, se antoi vähän liikaakin potkua välillä, sen takia se lopetettiinkin. Ja syksyllä tämä uusi halusi määrätä sitä uudestaan. *huoh*
No ei voi toisaalta syyttää tohtoria, mistäs se tietää mitä minä hullu satuilen, kun ei musta oltu kirjoitettu riviäkään potilaskertomuksia sitten edellisen syksyn.. ;/

Mä voisin mainiosti toimia itse omana lääkärinäni, ainakin saisin asiantuntevaa hoitoa. ;D

P.S. En yhtään tiedä miksi fontti muuttui kesken kaiken (vai viiraako mun silmissä jo niin pahasti), ehkä se on se kummitus palannut, varastelee putkenpätkiä (viemäriputki piti avata, koska se oli täynnä steariinia mun kynttilänvalamisen jäljiltä ja nyt sitä ei voi kasata koska yksi pala on kadonnut..) ja piilottaa kaikki jutut just silloin kun niitä tarvitsee.. ;)

P.P.S. Yritän kyllä olla ajattelematta kummitusjuttuja, koska keväällä se lähti ihan vitsistä mutta loppujen lopuksi pelkäsin ihan oikeasti että täällä on joku kummitus, joka tekee pian meille pahaa. Uskoin, että se asuu mummon vanhassa kaapissa ja raahasin sen kaapin ulkovarastoon, että se kummitus saisi olla rauhassa, eikä kiusaisi meitä...
*huh* Sairasta...... ;)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olen itse joskus todennut tämän jatkuvan päänsärkyvaivan kanssa, että olisin itse parempi lääkäri itselleni, kuin ne kymmenet minua "hoitaneet/tutkineet" ikinä... Joten voin jopa uskoa, että omat päätelmäsi osuvat useimmiten nappiin :)

Nyt olen kuitenkin vihdoin saanut hitusen toivoa, että vaiva löydettiin ja sitä oikeasti tällä kertaa hoidetaan oikein, mutta kaikki jää vielä nähtäväksi..

Ehkä tämä läpimurto johtui siitä, että löysin vihdoin lääkärin, joka kuunteli eikä kiivastunut, kun esitin omatmielipiteet ja diagnoosini..