torstai 1. tammikuuta 2009

.....uusi vuosi......

HYVÄÄ JA KAUNISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE,
olkoon se parempi kuin edellinen, mikäli mahdollista.

Oma vuoteni alkoi painajaismaisesti, enkä voi sanoa että mitenkään innolla odottaisin jatkoa. Haluaisin kovasti tehdä jonkin, pienenkin, päätöksen, saada jonkin ajatuksen jolla muuttaa edes jotain, mutta pääni on aivan tyhjä. En jaksa enää edes huvikseni tehdä "päätöksiä" jotka ei oikeasti kestä edes seuraavaan tuuleen.

Inhoan rajoittavia lupauksia kuten "tipaton tammikuu", "tupakkalakko", "lupaan olla tekemättä itselleni mitään pahaa", ne eivät kuitenkaan koskaan pidä ja sitten vituttaa kahta kauheammin.

Oikeastaan tuntuu siltä, että kaikki mitä mä "lupaan" tai "aion varmasti" kuulostaa jo valmiiksi naurettavalta koska niillä ei ole mun sanomana mitään sisältöä, hetken päästä unohdan koko jutun tai muutan mieltäni. Yhtä naurettavalta kuulostaa liitesana "yritän", se tarkoittaa suoraan sitä että koska ei ole paineita onnistua pitämään lupauksensa, en jaksa kovinkaan ahkerasti yrittää.

Ehkä mun pitäisi luvata lopettaa tämän blogin kirjoittaminen ja muu vastaavanlainen itseni julkinen paljastelu ja samoista asioista jatkuvasti ruikuttaminen. Näemmä ne eivät muutu miksikään vaikka kuinka niistä jauhan. En tällä hetkellä pysty keksimään mitään hyvää tarkoitusta tälle, kuin ehkä joku varoittavana esimerkkinä tai "no ei mulla sentään onneksi noin huonosti mene"-ajatuksen nostattajana toimiminen. En käsitä miksi kukaan muuten lukisi tätä, varmasti mun ajatukset ei aiheuta kuin negatiivisia tunteita: sääliä, ärtymystä, ahdistusta...

Varmasti mun pitäisi luvata lapsilleni yrittää väkisin jaksaa etsiä hoitokeinoja itselleni.
Koska eihän tästä tule hevon helvettiä näin.........

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Rakas :)

Asia joka tulee ensimmäisenä mieleen..